gdzie pracujecie?

W tym dziale dyskutujemy o zarabianiu, biznesie, pracy ...

Postprzez Monika » 26 lis 2008, o 20:10

gdzie pracujecie w czasie teraźniejszym?:) czy lubicie to co robicie?czy polecilibyście innym żeby wybrali taką pracę jak wy?
ja obecnie pracuje w barze w klubie studenckim który jest pod moim akademikiem w którym mieszkam obecnie;P,jestem barmanką..no i co moge powiedziec..praca dorywcza..bo studiuję dziennie ale mam trochę luzu bo to ostatni rok w którym będę broniła inżyniera.a co jeszcze do pracy...fajnie jest z jednej strony..bo poznaje nowych fajnych ludzi,jest zawsze z kim pogadać...ale z drugiej strony jak mi non stop palą fajki przy barze to ciuchy i wogóle cała ja...chyba nie musze tłumaczyć co;P
no ale to praca którą traktuję jako zabawę no i dodatkowy grosz do kieszeni "biednego studenta" ..bo kokosów nie zarabiam;P
Reklama: firmy z branży: hobby i rozrywka dolnośląskie oraz hobby i rozrywka pomorskie w katalogach.
Monika
Pani Moderator ;)

Reklama

Re: gdzie pracujecie?

Postprzez Jarek » 27 lis 2008, o 00:08

Ja jestem rozliczeniowcem na budowach dróg w Elblągu :) Wcześniej rozliczałem roboty mostowe na budowie drogi ekspresowej S22 Elbląg - Granica Państwa. Moja praca polega na rozliczaniu rzeczowo-finansowym budów, a mam ich kilka. Rozliczam wynagrodzenie podwykonawców i moją firmę na podstawie rzeczywiście wykonanych robót. Prowadzę korespondencję z Inwestorem i Podwykonawcami. Tworzę dokumentację budowy. Jednym słowem jestem prawą ręką kierownika budowy od papierkowej roboty. Ostatnio dodali mi obowiązki specjalisty d/s jakości i środowiska. Lubię swoją pracę, ale czasem ma się dość siedzenia za biurkiem. Często jestem na budowie i wykonuję obmiary robót. Taka duuża praktyka w czasie moich studiów:P
Jarek
Kapitan

Postprzez serojad » 6 gru 2008, o 04:03

a ja szukam pracy. Jestem do Technikum żywienia i ni z ząb nie mogę jej znaleźć tylko dlatego, że nie widzę siebie w sklepie z ciuchami..
.
serojad
vc Prezes