kuchnia wegetariańska

Jesteś urodzonym kucharzem? A może lubisz pichcić coś dla siebie i dla swojej kobietki?
Podziel się z innymi ulubionymi przepisami. Jak to mówią ?przez żołądek do serca?

Postprzez Monika » 22 paź 2008, o 21:19

czy uważacie że kuchnia wegetariańska jest smaczna?czy można wyłączyć potrawy mięsne ze swojej diety?
ja osobiście nie jestem wegetarianką,może dlatego że studiuję technologię żywności i żywienie człowieka...i wiem że wegetarianizm nie jest tak zdrowy jak go opisują:)
ale czekam na wasze zdanie:)
Reklama: firmy z branży: hobby i rozrywka dolnośląskie oraz hobby i rozrywka pomorskie w katalogach.
Monika
Pani Moderator ;)

Reklama

Re: kuchnia wegetariańska

Postprzez serojad » 23 paź 2008, o 05:13

ja również jestem po 'fachu' , po żywieniu :) I nie mogłabym się przerzucić na dietę wegetariańską. Kiedyś próbowałam, jadłam produkty sojowe i takie tam. Smaczna jest również, bo do dziś jem niektóre rzeczy, ale tak żeby tylko.. nie . poza tym soja przyspiesza starzenie się skóry:P
.
serojad
vc Prezes

Postprzez sadako » 26 paź 2008, o 00:26

ja przez jakiś czas byłam wege, ale jak przeszłam z powrotem na "normalną dietę" to już bym do tamtej nie wracała;)
sadako
Admiral

Postprzez ZÅ‚amana Kredka » 12 lis 2008, o 14:29

Monika napisał(a):studiuję technologię żywności i żywienie człowieka...

Mój Ty autorytecie :) Ja na razie w technikum jestem;p

Kiedyś chciałam przejść. Szczególnie po lekcji o zwierzętach rzeźnych, kiedy nawet notatki nie robiłam bo mi się niedobrze robiło. Uważam jednak, że jeśli dobrze się zorganizuje posiłki, ze wszystkimi składnikami odżywczymi, witaminami i takimi tam, to może być całkiem zdrowa dieta. Tylko niektórzy nie pamiętają o tym, że jeśli wyłączają mięso z jadłospisu, powinni urozmaicić je czymś, co zawiera choćby zbliżone właściwości do mięsa ( znów składniki odżywcze). A potem anemia...
Z gwiazd obłąkanych,
Z włosów czesanych,
Iskry padajÄ…,
Jak z polskiéj szabli;
WidzÄ… je diabli,
OdpowiadajÄ…